- Innowacje jako narzędzie kształtujące pozytywny wizerunek organizacji
Details zum Objekt: Innowacje jako narzędzie kształtujące pozytywny wizerunek organizacji
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:358612
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-05-07
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 306
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Walka informacyjna a public relations
Ersteller:Kryszk, Dariusz
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Docenić bibliotekę. Jak skutecznie prowadzić rzecznictwo
Ersteller:Borowska, Małgorzata; Branka, Maja; Wcisło, Joanna
Datum:2012
Typ:dokument elektroniczny
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Ersteller:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Ersteller:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Ersteller:Kania, Krzysztof
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wizerunek organizacji z sektora ochrony zdrowia w opinii pacjentów i ekspertów: wyniki badań bezpośrednich
Ersteller:Batko, Kornelia
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Public relations versus marketing
Ersteller:Deszczyński, Przemysław
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Społeczny charakter public relations: praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa
Ersteller:Hope, Ewa
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.