- Komunikacja językowa w polskich reklamach telewizyjnych
Details zum Objekt: Komunikacja językowa w polskich reklamach telewizyjnych
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:358604
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-05-07
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 492
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
A Questionnaire-based Comparative Study of Irish English and Polish Speech Act of Requesting
Ersteller:Bełza, Anna
Datum:2009
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Kakietek, Piotr (1941- ). Promotor
Przemiany polskiego modelu grzeczności językowej na podstawie wybranych aktów grzecznościowych
Ersteller:Wójciuk, Anna
Datum:2013
Typ:praca licencjacka
Beitragende:Skudrzyk, Aldona. Promotor
Relacje społeczne uczniów w grupie rówieśniczej
Ersteller:Jałowiecka-Frania, Agata
Datum:2022
Typ:artykuł
Zasady ogłaszania
Ersteller:Langer, Olgierd
Datum:1927
Typ:literatura fachowa
Rétorika a poetika slovenskej a španielskej reklamy
Ersteller:Perd'ochová, Jana
Datum:2008
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Pavera, Libor (1972-). Promotor
Necromarketing in Advertising
Ersteller:Wojciechowski, Łukasz P.; Shelton, Amiee J.
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.
Reklama. Poradnik w sprawach nowoczesnej kupieckiej reklamy. Podręcznik dla szkół zawodowych. Wiadomości ogólne, podstawy psychologiczne, ogłoszenia gazetowe, list reklamowy, prospekt, broszura, katalog. - Wyd. 2 uzup. i rozsz.
Ersteller:Konieczny, Mieczysław (1882-19..)
Datum:1938 [i.e. 1937]
Typ:podręcznik szkolny
Reklama wybranych dóbr i usług w świetle regulacji prawnych i kodeksu etyki reklamy
Ersteller:Ozimek, Irena; Szlachciuk, Julita; Bobola, Agnieszka
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.