- Wpływ telewizyjnych przekazów reklamowych na zachowania konsumentów
Details zum Objekt: Wpływ telewizyjnych przekazów reklamowych na zachowania konsumentów
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:358589
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-05-07
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 2470
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wpływ rozwoju zjawiska ad-blockingu na współczesną rzeczywistość gospodarczą
Ersteller:Wielki, Janusz
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
The influence of macroeconomic factors on the financial expenditures and development of the marketing research
Ersteller:Tarka, Piotr
Datum:2015
Typ:artykuł
Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Ersteller:Kostrzewska, Martyna
Datum:2022
Typ:artykuł
Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people
Ersteller:Walotek-Ściańska, Katarzyna
Datum:2017
Typ:artykuł
Rozważania o związkach estetyki i reklamy
Ersteller:Zelinský, Miroslav
Datum:2019
Typ:artykuł
Beitragende:Bulanda, Ivana
Działania reklamowe – od komercji do kampanii społecznych
Ersteller:Herbuś Iwona
Datum:2016
Typ:artykuł
Body physicality as a key factor of media self presentation – body image in advertising
Ersteller:Zelinský, Miroslav
Datum:2019
Typ:artykuł
Beitragende:Bulanda, Ivana
Efektywność a etyka działań promocyjnych w ocenie polskich konsumentów
Ersteller:Chrzan, Edward
Datum:2015
Typ:artykuł