- Efektywność a etyka działań promocyjnych w ocenie polskich konsumentów
Details zum Objekt: Efektywność a etyka działań promocyjnych w ocenie polskich konsumentów
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:358588
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-05-07
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 72
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Etyka biznesu w warunkach silnej konkurencji
Ersteller:Klimek, Jan
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
Zwodnicze praktyki przedsiębiorstw a zachowania konsumentów w świetle koncepcji zrównoważonego rozwoju
Ersteller:Kantor, Angelika
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Ersteller:Stasiuk-Krajewska, Karina
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Koncepcja etyki pomiaru osiągnięć w kontekście teorii interesariuszy
Ersteller:Nowak, Marta
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Czy warto być uczciwym? : kilka refleksji o etyce w biznesie
Ersteller:Szołtysek, Jacek
Datum:2007
Typ:artykuł
Społeczna odpowiedzialność warunkiem sukcesu współczesnej organizacji
Ersteller:Serafin, Krystyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.
Własność w procesie gospodarowania z punktu widzenia sprawiedliwości społecznej oraz etyki w biznesie
Ersteller:Wolska, Grażyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Rolski, Mateusz. Red.
Rola właściciela w kreowaniu wizerunku firmy
Ersteller:Szołtysek, Jacek
Datum:2006
Typ:artykuł