- Communication at school and its influence on the feeling of stress
Details zum Objekt: Communication at school and its influence on the feeling of stress
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:348185
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-03-20
- Zuletzt geändert am: 2019-03-20
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 80
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
The influence of internal communication satisfaction on employees’ organisational identification: Effect of perceived organisational support
Ersteller:Krywalski Santiago, Joanna
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Stres w pracy nauczyciela
Ersteller:Marten, Zbigniew
Datum:2007
Typ:artykuł
Wypalenie zawodowe jako efekt długotrwałego stresu
Ersteller:Kraczla, Magdalena
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Smolarek, Małgorzata. Red.
Strategia doskonalenia modelu komunikacji wewnętrznej na przykładzie firmy z branży energetycznej
Ersteller:Hamrera-Pierzchała Patrycja
Datum:2022
Typ:artykuł
Znaczenie sposobów komunikacji bezpośredniej w przedsiębiorstwach (wystąpienia publiczne, spotkania bezpośrednie, obrady)
Ersteller:Ruta, Przemysław
Datum:2020
Typ:artykuł
Feedback i feedforward jako techniki wspomagające komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie
Ersteller:Padlowska Anna
Datum:2021
Typ:artykuł
Wypalenie zawodowe wśród pracowników małych i średnich przedsiębiorstw
Ersteller:Staszewska, Jolanta
Datum:2020
Typ:artykuł
Od wypalenia do wyciszenia, czyli techniki mindfulness w zapobieganiu wypaleniu zawodowemu bibliotekarzy
Ersteller:Bednarczyk, Dorota
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.