- The Process of Digital Transformation as a Challenge for Companies
Details zum Objekt: The Process of Digital Transformation as a Challenge for Companies
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:334873
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-01-22
- Zuletzt geändert am: 2020-11-03
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 88
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Ersteller:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bieniok, Henryk. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Ersteller:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Ersteller:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw: wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
Ersteller:Ratajczak-Mrozek, Milena
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach
Ersteller:Bartuś, Tomasz; Bartuś, Kamila
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem techniki customer care - charaktersytyka systemów CRM
Ersteller:Sołtysik-Piorunkiewicz, Anna
Datum:2008
Typ:artykuł
Doskonałość operacyjna przedsiębiorstwa a kreowanie jego wartości
Ersteller:Kosiń, Paweł
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kosiń, Paweł. Red.
Wykorzystanie CRM przy budowaniu relacji z klientem w przedsiębiorstwie
Ersteller:Kaszyca Karina
Datum:2015
Typ:artykuł