- Platforma Google AdWords współczesnym narzędziem promocji przedsiębiorstw
Details zum Objekt: Platforma Google AdWords współczesnym narzędziem promocji przedsiębiorstw
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:329807
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-12-10
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 100
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics
Ersteller:Strzelecki, Artur; Furmankiewicz, Małgorzata; Ziuziański, Piotr
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Ersteller:Wajnbrener, Sylwia
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Ersteller:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Ersteller:Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Ersteller:Bajdak, Andrzej
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Internet w działalności polskich przedsiębiorstw
Ersteller:Talar, Sylwia; Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.; Talar, Sylwia. Red.
Zastosowanie Internetu w marketingu jako przykład wykorzystania zasobów sieci w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ersteller:Szczepańska, Katarzyna
Datum:2000
Typ:artykuł
The human factor in digital marketing: not all so digital
Ersteller:Toulis, Ioannis
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.