- Platforma Google AdWords współczesnym narzędziem promocji przedsiębiorstw
Object's details: Platforma Google AdWords współczesnym narzędziem promocji przedsiębiorstw
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:329807
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-12-10
- Last modification date: 2020-01-27
- Content object's number of views: 100
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics
Creator:Strzelecki, Artur; Furmankiewicz, Małgorzata; Ziuziański, Piotr
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Creator:Wajnbrener, Sylwia
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Creator:Kos-Łabędowicz, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Creator:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Creator:Bajdak, Andrzej
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Internet w działalności polskich przedsiębiorstw
Creator:Talar, Sylwia; Kos-Łabędowicz, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.; Talar, Sylwia. Red.
Zastosowanie Internetu w marketingu jako przykład wykorzystania zasobów sieci w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Creator:Szczepańska, Katarzyna
Date:2000
Type:artykuł
The human factor in digital marketing: not all so digital
Creator:Toulis, Ioannis
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.