- Implementacja marketingu sensorycznego w sektorze usług
Details zum Objekt: Implementacja marketingu sensorycznego w sektorze usług
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:328983
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-12-04
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 111
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Ersteller:Sowier-Kasprzyk Izabela
Datum:2022
Typ:artykuł
Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze szczecina – na podstawie badań własnych
Ersteller:Kostrzewska, Martyna
Datum:2021
Typ:artykuł
Propozycja modelu struktury kosztów jakości i jego implementacji w przedsiębiorstwach usługowych– studium teoretyczne
Ersteller:Sadkowski, Wojciech
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Marketing dotyku w działalności nowoczesnych przedsiębiorstw hotelarsko-gastronomicznych
Ersteller:Pabian, Arnold; Pabian, Barbara
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Empirical examination of the implementation of electronic payment systems in service delivery of insurance companies in Nigeria
Ersteller:Nwankwo, Samson Ifejionu; Ajemunigbohun, Sunday Stephen
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Czakon, Wojciech. Chief Editor
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Ersteller:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zarządzanie procesami usługowymi w samorządowych przedsiębiorstwach gospodarki komunalnej
Ersteller:Chruściel, Tadeusz Jakub
Datum:2019
Typ:artykuł
Organizacja produktu w przedsiębiorstwie sektora hotelarstwa
Ersteller:Górka-Chowaniec, Agnieszka
Datum:2015
Typ:artykuł