- E-podręcznik jako środek edukacyjny przeznaczony dla pokolenia cyfrowych tubylców
Details zum Objekt: E-podręcznik jako środek edukacyjny przeznaczony dla pokolenia cyfrowych tubylców
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:229489
- Verbindungen:
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-08-03
- Zuletzt geändert am: 2017-12-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 114
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2015
Typ:artykuł
Współczesny uczeń jako Homo mediens – edukacyjne implikacje
Ersteller:Morbitzer, Janusz
Datum:2017
Typ:artykuł
New faces of a contemporary student – digital e-migrant
Ersteller:Morbitzer, Janusz
Datum:2019
Typ:artykuł
Wejście od zaplecza: promowanie komunikacji naukowej na uniwersytecie z wykorzystaniem wolnych podręczników
Ersteller:Bell, Steven J.
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Otwartość w technicznej szkole wyższej –projekt Open AGH e-podręczniki
Ersteller:Grodecka, Karolina
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Conclusions from the Alfred Adler concept for the analysis of the meaning of life in contemporary pedagogy
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2019
Typ:artykuł
Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych mediów
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2015
Typ:artykuł
Miejsce rodziny w życiu człowieka ponowoczesnego
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2016
Typ:artykuł