- Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych
Details zum Objekt: Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:212044
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-02-20
- Zuletzt geändert am: 2019-05-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 278
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Analiza preferencji ludzi młodych w ocenie atrakcyjności miast jako produktu turystycznego
Ersteller:Szołtysek, Jacek; Trzpiot, Grażyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.
Sprzedaż osobista w działalności przedsiębiorstw oferujących produkty turystyczne na rynku B2B: modelowa struktura wykorzystania narzędzia
Ersteller:Pabian, Aleksander
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Nowe wyzwania w zarządzaniu łańcuchem dostaw produktu turystycznego
Ersteller:Baryń, Magdalena
Datum:2016
Typ:artykuł
Co-branding uczelni a lojalność wobec marki
Ersteller:Mróz-Gorgoń, Barbara; Wasiak-Poniatowski, Jędrzej
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2015
Typ:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Ersteller:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Ersteller:Reformat, Paulina
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świtała, Marcin. Red.
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Ersteller:Krywalski, Santiago, J.
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor