- Interaktywne modele w nauczaniu logistyki - optymalizacja łańcucha dostaw
Details zum Objekt: Interaktywne modele w nauczaniu logistyki - optymalizacja łańcucha dostaw
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:820795
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Distance education with the use of cloud computing
Ersteller:Abramek, Edyta
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Palonka, Joanna. Red.
Going green in logistics: The case of small and medium-sized enterprises in Poland
Ersteller:Zowada, Krzysztof
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Creativity support systems, methods, and applications
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Stanek, Stanisław. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Crowd logistics – concept and application possibilities in Polish cities
Ersteller:Rześny-Cieplińska, Jagienka
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
E-learning jako innowacyjna forma edukacji finansowej
Ersteller:Frączek, Bożena
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Harasim, Janina. Red.; Cichy, Janusz (ekonomia). Red.
Koncepcja logistyki społecznej na tle paradygmatu logistyki
Ersteller:Szołtysek, Jacek; Twaróg, Sebastian
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzpiot, Grażyna. Red.; Szołtysek, Jacek. Red.
Kompetencje społeczne w okresie kształcenia zawodowego na potrzeby logistyki społecznej
Ersteller:Szołtysek, Jacek; Twaróg, Sebastian; Jeż, Radosław
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Rola kontekstu w procesie nauczania i projektowania materiałów edukacyjnych w środowisku on-line
Ersteller:Wójcik, Joanna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.