- Rytmikoterapia według metody Emila Jaques-Dalcroze’a w procesie psychoruchowego usprawniania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Details zum Objekt: Rytmikoterapia według metody Emila Jaques-Dalcroze’a w procesie psychoruchowego usprawniania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:811538
- Quelle:
- Sprache:
- Besitzen:
- Publikation:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
"Świat Idealny" - systemowa koncepcja pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie
Ersteller:Durek, Iwona
Datum:2015
Typ:artykuł
Rzeczywistość edukacyjna osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
Ersteller:Gawlik, Ewa
Datum:2018
Typ:artykuł
Beitragende:Gomola, Joanna
Pedagogika specjalna Gestalt w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną
Ersteller:Godawa, Szymon
Datum:2015
Typ:artykuł
Wykorzystanie muzykoterapii w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w wieku przedszkolnym – dobór metod i technik
Ersteller:Kantyka-Dziwicz, Karolina
Datum:2024
Typ:artykuł
Diagnoza zachowań trudnych osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem
Ersteller:Gluźniewicz, Jadwiga
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Łukasiewicz, Iwona