- Wykład elementarza ułożonego śladem dziejowego rozwoju nauki pisania i czytania w zastosowaniu do umysłowych potrzeb dzieci polskich
Details zum Objekt: Wykład elementarza ułożonego śladem dziejowego rozwoju nauki pisania i czytania w zastosowaniu do umysłowych potrzeb dzieci polskich
PDF
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:83944
- Quelle:
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-01-10
- Zuletzt geändert am: 2023-06-21
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 187
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Elementarz pierwszy ułożony śladem dziejowego rozwoju nauki pisania i czytania w zastosowaniu do umysłowych potrzeb dzieci polskich
Ersteller:Zarański, Stanisław (1817-1889)
Datum:1869
Typ:podręcznik szkolny
Elementarz do ćwiczenia się w polskiém czytaniu. Zastósowany ile możności równocześnie do czytania i pisania jako téż głosowania i syllabizowania.- Wyd. 27
Datum:1890
Typ:podręcznik szkolny
Beitragende:Miernicki, Franciszek. Oprac.
Elementarz śląski
Datum:[ok. 1930]
Typ:podręcznik szkolny
Gry nauk dla dzieci. Słuzące do ułatwienia ich edukacyi. Przez które łatwo nauczyć się mogą: poznawania liter, syllabizowania, czytania w polskim i francuskim ięzyku [...]
Ersteller:Krajewski, Dymitr Tadeusz (1746-1817)
Datum:1777
Typ:starodruk
Nowy elementarz do użytku szkolnego i domowego. - Wyd. 2 popr.
Ersteller:Rassek, Kurt (1876-?); Olbrich, Heinrich
Datum:1920
Typ:podręcznik szkolny
Nowy elementarz do użytku szkolnego i domowego
Ersteller:Rassek, Kurt (1876-?); Olbrich, Heinrich Otto
Datum:[1919]
Typ:podręcznik szkolny
Nowa xiąźeczka do syllabizowania i czytania
Datum:1820
Typ:podręcznik
Elementarz
Ersteller:Buzek, Karol (1882-1936); Kubisz, Jerzy (1862-1939)
Datum:1924
Typ:podręcznik szkolny
Beitragende:Ciompa, Adam. Il.