- The assessment of student satisfaction with remote and hybrid classes – an analysis of own research
Details zum Objekt: The assessment of student satisfaction with remote and hybrid classes – an analysis of own research
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:820926
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Praca zdalna - cechy, uwarunkowania, implikacje dla procesu pracy
Ersteller:Król, Małgorzata Beata
Datum:2022
Typ:monografia
Czynniki zmieniające proces globalizacji
Ersteller:Śliwiński, Rafał
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Czech, Katarzyna. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Ograniczenia digitalizacji mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw (MMŚP) w Polsce na podstawie badań w województwie pomorskim
Ersteller:Orłowska, Renata; Żołądkiewicz, Krystyna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Czech, Katarzyna. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Regionalny Ośrodek Studencki ZSP [Zrzeszenie Studentów Polskich] "Kocynder" 1970-1985
Ersteller:Król, Jolanta; Matysik, Andrzej
Datum:1985
Typ:książka
The impact of globalization trends on Industry 4.0 in the Czech Republic
Ersteller:Pavlát, Vladislav
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Czech, Katarzyna. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Album studiosorum Universitatis Cracoviensis. T. 2, (Ab anno 1490 ad annum 1551). [Fasc. 2], (Ab anno 1515 ad annum 1551)
Datum:1892
Typ:książka
Beitragende:Chmiel, Adam (1865-1934). Red.
Album studiosorum Universitatis Cracoviensis. T. 2, (Ab anno 1490 ad annum 1551). Fasc. 1, (Ab anno 1490 ad annum 1515)
Datum:1892
Typ:książka
Beitragende:Chmiel, Adam (1865-1934). Red.
Pomostowy kapitał społeczny polskich i hiszpańskich studentów
Ersteller:Miłaszewicz, Danuta
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.