- Marketing wewnętrzny jako jeden z filarów marketingu holistycznego
Details zum Objekt: Marketing wewnętrzny jako jeden z filarów marketingu holistycznego
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:820907
- Verbindungen: ;
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Internal relations w zarządzaniu uniwersytetem
Ersteller:Kaczmarczyk, Michał
Datum:2009
Typ:artykuł
Wykorzystanie narzędzi wewnętrznego public relations w działalności uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu
Ersteller:Kaczmarczyk, Michał
Datum:2007
Typ:artykuł
Public relations jako wsparcie dla zarządzania zasobami ludzkimi? Współzależność zadań i współzależność agentów
Ersteller:Austen, Agata
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Public relations versus marketing
Ersteller:Deszczyński, Przemysław
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Ersteller:Wojcik, Krystyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Marketing wewnętrzny wobec outsourcingu
Ersteller:Chrzan, Edward
Datum:2017
Typ:artykuł
Zarządzanie publiczne. Perspektywa teorii i praktyki
Datum:2023
Typ:monografia
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Ćwiklicki, Marek. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Ersteller:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.