- Internacjonalizacja przedsiębiorstwa. Strategia,zarządzanie, pomiar
Details zum Objekt: Internacjonalizacja przedsiębiorstwa. Strategia,zarządzanie, pomiar
Struktur
Monografie.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:686180
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Company behavior in the internationalization process and its performance
Ersteller:Fonfara, Krzysztof; Ratajczak-Mrozek, Milena; Dymitrowski, Adam
Datum:2013
Typ:artykuł
Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw – przegląd wybranych koncepcji i badań
Ersteller:Pera, Bożena
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.; Katarzyna, Czech. Red.
Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
Ersteller:Grochal-Brejdak, Magdalena; Szymura-Tyc, Maja
Datum:2013
Typ:artykuł
The role of psychic distance in the process of companies internationalization – review of research results
Ersteller:Nizielska, Aleksandra
Datum:2013
Typ:artykuł
The impact of the internationalization of polish SMEs on their performance
Ersteller:Kraśnicka, Teresa; Głód, Wojciech
Datum:2013
Typ:artykuł
Uwarunkowania i konsekwencje niekapitałowego modelu międzynarodowej produkcji i rozwoju
Ersteller:Żak, Katarzyna
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Wykorzystanie chmury obliczeniowej w przedsiębiorstwach - wstępne wyniki badań
Ersteller:Dziembek, Damian; Bajdor, Paula
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Filipczyk, Barbara. Red.
The role of knowledge in the internationalization process of firms – a review of selected research literature
Ersteller:Babińska, Danuta
Datum:2013
Typ:artykuł