- Czy bibliotekarze w szkołach wyższych tworzą jeszcze grupę zawodową?
Details zum Objekt: Czy bibliotekarze w szkołach wyższych tworzą jeszcze grupę zawodową?
Struktur
Biuletyn EBIB.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:631136
- Quelle: Archiwum numerów EBIB
- Sprache:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Strony WWW dwudziestu najlepszych bibliotek uczelni akademickich w kraju w 2011 r. — próba analizy
Ersteller:Kołodziejczyk, Edyta
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Biblioteki holdingu wyższych szkół bankowych – organizacja i działalność, Bibliotheca Nostra. Śląski Kwartalnik Naukowy
Ersteller:Wasiluk-Cieluch, Katarzyna
Datum:2019
Typ:artykuł
E-wizerunek biblioteki – na przykładzie witryn internetowych łódzkich bibliotek szkół wyższych
Ersteller:Kołodziejczyk, Edyta
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Sprawozdanie z I Kongresu Bibliotek Szkół WyższychŁódź, 12–14.06.2019 r.
Ersteller:Dziewanowska-Pachowska, Marta
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Fatalny Rok Dzika
Ersteller:Wojciechowski, Jacek
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Jak szkolimy on-line? Przysposobienie biblioteczne w nowej formie
Ersteller:Dziak, Joanna
Datum:2011
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Edukacja informacyjna w polskich bibliotekach akademickich - raport z badań
Ersteller:Dziak, Joanna; Rozkosz, Ewa; Karciarz, Magdalena; Wiorogórska, Zuza
Datum:2013
Typ:artykuł
Status bibliotekarzy dyplomowanych w bibliotekach państwowych szkół wyższych Lublina — stan z października 2014 roku
Ersteller:Matczuk, Ewa; Śniechowska-Karpińska, Anastazja
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.