- Strategie międzynarodowe polskich przedsiębiorstw wobec roli regionalizacji i globalizacji
Details zum Objekt: Strategie międzynarodowe polskich przedsiębiorstw wobec roli regionalizacji i globalizacji
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:545362
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2021-12-23
- Zuletzt geändert am: 2022-09-21
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 159
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wpływ globalizacji i regionalizacji na strategie międzynarodowe polskich przedsiębiorstw
Ersteller:Czapla, Alina
Datum:2020
Typ:artykuł
The studies on born global companies – a review of research methods
Ersteller:Danik, Lidia; Kowalik, Izabela
Datum:2013
Typ:artykuł
The role of knowledge in the internationalization process of firms – a review of selected research literature
Ersteller:Babińska, Danuta
Datum:2013
Typ:artykuł
Uwarunkowania internacjonalizacji firmy z branży outsourcingu jakościowego: case study
Ersteller:Puto, Agnieszka
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
Ersteller:Grochal-Brejdak, Magdalena; Szymura-Tyc, Maja
Datum:2013
Typ:artykuł
Modyfikacje strategii finansowania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji (na podstawie wybranych wyników badań empirycznych)
Ersteller:Bielawska, Aurelia; Brojakowska-Trząska, Magdalena
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Łukasik, Gabriela (1944- ). Red.; Zadora, Halina (1944- ). Red.
Strategiczne myślenie w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Ersteller:Wach, Krzysztof
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
The role of psychic distance in the process of companies internationalization – review of research results
Ersteller:Nizielska, Aleksandra
Datum:2013
Typ:artykuł