- Druga połówka brandingu czyli o narzędziach kreowania wizerunku
Details zum Objekt: Druga połówka brandingu czyli o narzędziach kreowania wizerunku
PDF
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:534404
- Sprache:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2021-11-22
- Zuletzt geändert am: 2021-11-22
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 108
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Strategia społecznej odpowiedzialności a praktyka public relations
Ersteller:Adamus-Matuszyńska, Anna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Kapitał społeczny w zarządzaniu wizerunkiem przedsiębiorstwa na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Wielkopolsce
Ersteller:Przybysz, Jerzy
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Ersteller:Stasiuk-Krajewska, Karina
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Ersteller:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Ersteller:Kwiatek, Agnieszka
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Ersteller:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
Ersteller:Leoński, Wojciech
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Ersteller:Kromer, Bożenna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.