- Ocena witryn internetowych największych firm kurierskich w Polsce
Details zum Objekt: Ocena witryn internetowych największych firm kurierskich w Polsce
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:359704
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-05-27
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 93
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Ersteller:Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Strony WWW jako narzędzie marketingu
Ersteller:Bakonyi, Jadwiga; Trynda, Katarzyna
Datum:2006
Typ:artykuł
Zastosowanie Internetu w marketingu jako przykład wykorzystania zasobów sieci w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ersteller:Szczepańska, Katarzyna
Datum:2000
Typ:artykuł
Wykorzystanie Internetu w sprzedaży i promocji usług turystycznych
Ersteller:Smul, Patrycja
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Smolarek, Małgorzata. Red.
Platforma Google AdWords współczesnym narzędziem promocji przedsiębiorstw
Ersteller:Rafałko Sandra
Datum:2017
Typ:artykuł
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Ersteller:Wajnbrener, Sylwia
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Analiza kontekstu zachowań e-klientów w zależności od dynamiki zmian w nawigacji internetowej względem przeprowadzanych akcji marketingowych
Ersteller:Dziczkowski, Grzegorz; Juszczuk, Przemysław
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Wybrane działania marketingowe w Internecie na przykładzie szkół wyższych w Polsce i na Ukrainie
Ersteller:Kisiołek Artur
Datum:2021
Typ:artykuł