- Zarządzanie portfelem ofert produktów turystycznych przez touroperatora jako sposób na zapewnienie stabilnego rozwoju na przykładzie greckich destynacji Itaki
Details zum Objekt: Zarządzanie portfelem ofert produktów turystycznych przez touroperatora jako sposób na zapewnienie stabilnego rozwoju na przykładzie greckich destynacji Itaki
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:330127
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-12-18
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 56
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Analiza preferencji ludzi młodych w ocenie atrakcyjności miast jako produktu turystycznego
Ersteller:Szołtysek, Jacek; Trzpiot, Grażyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.
Sprzedaż osobista w działalności przedsiębiorstw oferujących produkty turystyczne na rynku B2B: modelowa struktura wykorzystania narzędzia
Ersteller:Pabian, Aleksander
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Nowe wyzwania w zarządzaniu łańcuchem dostaw produktu turystycznego
Ersteller:Baryń, Magdalena
Datum:2016
Typ:artykuł
Creating a new cultural tourism product related to local post-industrial heritage as a multiple criteria decision aiding problem
Ersteller:Czekajski, Marek
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Regional products of cultural tourism in Lithuania: potentials, problems and prospects
Ersteller:Žuromskaitė, Brigita; Dačiulytė, Rūta
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Drobniak, Adam. Red.
Koncepcja inteligentnej turystyki (Smart Tourism)
Ersteller:Iwaniuk, Ewa
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Piotrowski, Paweł. Red.
Mikroregion Biskupizna jako kulturowy produkt turystyczny
Ersteller:Żychoń, Patrycja; Piwowarczyk, Michał
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Piotrowski, Paweł. Red.
Rozwój i stan polskiej agroturystyki
Ersteller:Marcinkiewicz, Cezary
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Smolarek, Małgorzata. Red.