- Portale społecznościowe a postawy i zachowania przedsiębiorcze. Studium przypadku serwisu YouTube
Details zum Objekt: Portale społecznościowe a postawy i zachowania przedsiębiorcze. Studium przypadku serwisu YouTube
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:329758
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-12-06
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 119
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Ersteller:Janowicz-Świderska, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Startupy w kontekście poszukiwania modelu biznesowego – ujęcie teoretyczno-empiryczne
Ersteller:Rojek, Danuta
Datum:2023
Typ:artykuł
Istota giełd transportowych na przykładzie giełdy TimoCom
Ersteller:Borycka Beata; Kempa Ewa
Datum:2012
Typ:artykuł
Determinanty motywujące do zakupów na rynku e-commerce w Polsce
Ersteller:Kucia Katarzyna
Datum:2020
Typ:artykuł
Trust Services Implementation Model for Electronic Business Environment
Ersteller:Delina, Radoslav
Datum:2015
Typ:artykuł
Sentiment analysis of Twitter data using emoticons and emoji ideograms
Ersteller:Wolny, Wiesław
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Profiling of YouTube users as a basis for creating the strategy for a personal brand of celebrities
Ersteller:Grzesiak, Mateusz
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Ewolucja zakresu działalności podstawowej w e-biznesie
Ersteller:Moroz, Mirosław
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.