- Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Details zum Objekt: Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
PDF
Struktur
Journal of Economics and Management.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:321445
- Sprache:
- Publikation:
- Rechte: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-08-03
- Zuletzt geändert am: 2023-07-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 170
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Ersteller:Szczepańczyk, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Ersteller:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Ersteller:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Aktywność uczestników wydarzeń kulturalnych w mediach społecznościowych
Ersteller:Piotrowski, Paweł
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Consumer behavior in the digital era – evidence from romanian market
Ersteller:Balan, Carmen
Datum:2014
Typ:artykuł
Zastosowanie znaczników z informacją o lokalizacji oraz danych GPS przez media społecznościowe
Ersteller:Szyszko, Agata
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
Ersteller:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Bezpieczeństwo i prywatność danych w badaniach mediów społecznościowych
Ersteller:Wolny, Wiesław
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.