- Dzieci i młodzież jako konsumenci – obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci
Details zum Objekt: Dzieci i młodzież jako konsumenci – obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:245698
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-10-20
- Zuletzt geändert am: 2017-11-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1828
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Ersteller:Nowodziński, Paweł
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
CSR i emocjonalność konsumenta: czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
Ersteller:Fryzel, Barbara
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Marketing in the activities of logistics service providers – selected direct survey results
Ersteller:Świtała, Marcin
Datum:2013
Typ:artykuł
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Ersteller:Janeczek, Urszula
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Ersteller:Grybś, Marta
Datum:2014
Typ:artykuł
International Service Management in the Context of Sustainable Development
Datum:2023
Typ:monografia
Beitragende:Smyczek, Sławomir. Red.; Kandampully, Jay. Red.
Public relations versus marketing
Ersteller:Deszczyński, Przemysław
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
Ersteller:Gontur, Silas; Gadi, Paul Dung; Bagobiri, Esther
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor