- Normatywny i interpretatycjny paradygmat w badaniach pedagogicznych
Details zum Objekt: Normatywny i interpretatycjny paradygmat w badaniach pedagogicznych
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:22112
- Verbindungen: ;
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2011-01-24
- Zuletzt geändert am: 2017-12-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 32497
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Metodologiczne problemy badań edukacyjnych
Ersteller:Palka, Stanisław
Datum:2016
Typ:artykuł
Zarys metafizyki : dyktaty podług wykładów Hermana Lotzego
Ersteller:Stögbauer, Adam
Datum:1910
Typ:wykład
Beitragende:Goldberg, Henryk. Red.
Błędy i pomyłki w badaniach naukowych (Opracowanie autorefleksyjne)
Ersteller:Czarnecki, Kazimierz M.
Datum:2009
Typ:artykuł
Problem aporii poznania bezpośredniego : fenomenologia Edmunda Husserla w świetle filozofii klasycznej
Ersteller:Furman, Marcin
Datum:2007
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Noras, Andrzej Jan (1960-2020). Promotor
Kierunek nieużytkownik
Ersteller:Budrowska, Wiesława; Paul, Magdalena; Zawałkiewicz, Aldona; Żynda, Marcin
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Badanie efektywności bibliotek publicznych i pedagogicznych — projekt SBP
Ersteller:Jezierska, Małgorzata
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Jak krewni pacjentów psychiatrycznych spostrzegają sytuację choroby ich bliskich? Fenomenologiczny model percepcji sytuacji choroby psychicznej
Ersteller:Palt, Łukasz
Datum:2014
Typ:artykuł
Beitragende:Pilch, Irena. Opiekun naukowy
Edyta Stein – książka jako źródło poszukiwania prawdy absolutnej
Datum:2019
Typ:czasopismo