- Reklama telewizyjna w percepcji dziecka przedszkolnego
Details zum Objekt: Reklama telewizyjna w percepcji dziecka przedszkolnego
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:229452
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-08-02
- Zuletzt geändert am: 2017-12-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 166
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Reklama wybranych dóbr i usług w świetle regulacji prawnych i kodeksu etyki reklamy
Ersteller:Ozimek, Irena; Szlachciuk, Julita; Bobola, Agnieszka
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Digitalizacja telewizyjnych materiałów poświęconych kulturze na przykładzie zasobów telewizji Katowice
Ersteller:Fudala-Barańska, Aleksandra
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej - prezentacja i analiza wyników badań własnych
Ersteller:Turska-Kawa, Agnieszka
Datum:2007
Typ:artykuł
Wpływ telewizyjnych przekazów reklamowych na zachowania konsumentów
Ersteller:Skoczylas Marcin
Datum:2015
Typ:artykuł
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Ersteller:Hanus, Gabriela
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Ersteller:Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Ersteller:Burlita, Augustyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Dzieci i młodzież jako konsumenci – obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci
Ersteller:Giertler, Anna
Datum:2016
Typ:artykuł