- Społeczna odpowiedzialność biznesu szansą na zrównoważony rozwój społeczno-ekonomiczny małych przedsiębiorstw
Details zum Objekt: Społeczna odpowiedzialność biznesu szansą na zrównoważony rozwój społeczno-ekonomiczny małych przedsiębiorstw
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:167837
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2015-08-04
- Zuletzt geändert am: 2019-05-31
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 354
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Społeczna odpowiedzialność biznesu w kontekście zmian na rynku pracy w sektorze TSL
Ersteller:Kutak, Magdalena
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Michałowska, Maria. Red.
Logistyka miejska a społeczna odpowiedzialność biznesu: wspólne obszary zainteresowania
Ersteller:Huk, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Ersteller:Kwiatek, Agnieszka
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Ersteller:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
Ersteller:Leoński, Wojciech
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Ersteller:Kromer, Bożenna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Rola fundacji korporacyjnych w realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu
Ersteller:Kietlińska, Krystyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Łukasik, Gabriela (1944- ). Red.; Zadora, Halina (1944- ). Red.
CSR i emocjonalność konsumenta: czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
Ersteller:Fryzel, Barbara
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.