- E-podręcznik jako środek edukacyjny przeznaczony dla pokolenia cyfrowych tubylców
Szczegóły obiektu: E-podręcznik jako środek edukacyjny przeznaczony dla pokolenia cyfrowych tubylców
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:229489
- Powiązania:
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-08-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 113
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł
Współczesny uczeń jako Homo mediens – edukacyjne implikacje
Twórca:Morbitzer, Janusz
Data:2017
Typ:artykuł
New faces of a contemporary student – digital e-migrant
Twórca:Morbitzer, Janusz
Data:2019
Typ:artykuł
Wejście od zaplecza: promowanie komunikacji naukowej na uniwersytecie z wykorzystaniem wolnych podręczników
Twórca:Bell, Steven J.
Data:2012
Typ:czasopismo
Współpracownik:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Otwartość w technicznej szkole wyższej –projekt Open AGH e-podręczniki
Twórca:Grodecka, Karolina
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Conclusions from the Alfred Adler concept for the analysis of the meaning of life in contemporary pedagogy
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2019
Typ:artykuł
Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych mediów
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł
Miejsce rodziny w życiu człowieka ponowoczesnego
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2016
Typ:artykuł