- Service quality and worker training in 5-star hotel
Object's details: Service quality and worker training in 5-star hotel
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator: ; ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:820904
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
See also
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Creator:Detyna, Beata
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Analiza wymagań konsumentów dotyczących jakości usług świadczonych przez medyczne laboratoria diagnostyczne
Creator:Wierzowiecka, Anna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Jakość w bibliotekarstwie. Zarządzanie jakością, badania efektywności oraz narzędzia oceny usług bibliotek publicznych, szkolnych, pedagogicznych i naukowych, (materiały bibliograficzne za lata 1995-2007)
Creator:Koszowska, Agnieszka; Przybylska, Lidia
Date:2007
Type:opracowanie biograficzne
Zarządzanie personelem w administracji publicznej – koncepcja jakościowa
Creator:Cichoń, Seweryn; Padlowska Anna
Date:2016
Type:artykuł
Nowe podejście do zarządzania szkoleniami w organizacjach biznesowych
Creator:Hauk, Mateusz
Date:2021
Type:artykuł
Selected problems of professional career development of employees
Creator:Wolniak, Radosław
Date:2017
Type:artykuł
Perception service quality in restaurant industry in Kazakhstan. Case study of Almaty restaurant
Creator:Dautkanovna Kaishantayeva Malika; Kashakbay Margulanovna Aigerim; Kairatovna Baibachinovna Alika; Kahl Christian
Date:2020
Type:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Creator:Juraszek, Marian
Date:2005
Type:artykuł