- Reduction of information asymmetry in e-commerce: the web scraping approach
Object's details: Reduction of information asymmetry in e-commerce: the web scraping approach
Description
- Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:818311 ; https://doi.org/10.22367/9788378758907
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
- Rights: CC BY 4.0
Object is located in the collections:
See also
Multicriteria decision aid under uncertainty
Creator:Dominiak, Cezary
Date:2006
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Identyfikacja kierunków badań zastosowania wizualizacji w podejściu racjonalnym oraz behawioralnym do podejmowania decyzji
Creator:Dudycz, Helena; Matysek, Monika
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Creator:Szyda, Monika
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Style podejmowania decyzji zakupowych konsumenta oraz ich pomiar
Creator:Mącik, Radosław; Mącik, Dorota
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.
Znaczenie inercji inflacji przy podejmowaniu optymalnych decyzji
Creator:Przybylska-Mazur, Agnieszka
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.
Problemy wspomagania podejmowania decyzji w bezpieczeństwie
Creator:Kołodziński, Edward; Lachowicz, Tomasz; Tomczyk, Łukasz; Zapert, Piotr
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kopańska-Bródka, Donata. Red.
Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
Creator:Grochal-Brejdak, Magdalena
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Creator:Rybak, Anna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Michałowska, Maria. Red.