- Internet w komunikacji marketingowej organizacji niekomercyjnych
Object's details: Internet w komunikacji marketingowej organizacji niekomercyjnych
PDF
Description
- Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:70143
- Relation:
- Language:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2013-05-23
- Last modification date: 2013-05-23
- Content object's number of views: 330
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Dystrybucja wartości w fundraisingu
Creator:Prymon-Ryś, Ewa
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Wachowicz, Tomasz. Red.
Współpraca organizacji non-profit w województwie małopolskim w 2015 r.
Date:listopad 2017
Type:opracowanie statystyczne
Contributor:Fediuk, Anna. Oprac.; Baduła, Karolina. Oprac.; Pacuła, Agnieszka. Oprac.; Sekuła, Tomasz. Oprac.
Działalność organizacji non-profit w województwie małopolskim w 2016 r.
Date:2018
Type:opracowanie statystyczne
Contributor:Fediuk, Anna. Oprac.; Baduła, Karolina. Oprac.; Borysiak, Krzysztof. Oprac.; Sekuła, Tomasz. Oprac.
Działalność organizacji non-profit w województwie małopolskim w 2014 r.
Date:2016
Type:opracowanie statystyczne
Contributor:Borysiak, Krzysztof. Oprac.; Fieduk, Anna. Oprac.; Lenart, Małgorzata. Oprac.; Pacut, Agnieszka. Oprac.; Sekuła, Tomasz. Oprac.; Szydło, Katarzyna. Oprac.
Creating new trends in international marketing communication
Creator:Grybś, Marta
Date:2014
Type:artykuł
Komunikacja marketingowa polskich przedsiębiorstw na rynkach krajów UE
Creator:Bajdak, Andrzej
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Creator:Malinowska, Mirosława
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.