- Jeśli nie praca w bibliotece, to gdzie? Przegląd ofert studiów podyplomowych
Object's details: Jeśli nie praca w bibliotece, to gdzie? Przegląd ofert studiów podyplomowych
Structure
Biuletyn EBIB.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Subject: ; ;
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:639708
- Source: Archiwum numerów EBIB
- Language:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Wpływ znajomości regulaminu na zarządzanie studiami podyplomowymi prowadzonymi na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
Creator:Barańska, Magdalena
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Creator:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Creator:Kania, Krzysztof
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Public relations versus marketing
Creator:Deszczyński, Przemysław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Społeczny charakter public relations: praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa
Creator:Hope, Ewa
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Creator:Stasiuk-Krajewska, Karina
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Paradygmat public relations jako dyscypliny naukowej
Creator:Adamus-Matuszyńska, Anna; Barańska, Bogumiła; Maćkowska, Renata
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Creator:Chlebowski, Bartosz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.