- Secret client – sposób na wykorzystanie doświadczeń użytkowników w ocenie jakości bibliotek
Object's details: Secret client – sposób na wykorzystanie doświadczeń użytkowników w ocenie jakości bibliotek
Structure
Biuletyn EBIB.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:635906
- Source: Archiwum numerów EBIB
- Language:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Jakość w bibliotekarstwie. Zarządzanie jakością, badania efektywności oraz narzędzia oceny usług bibliotek publicznych, szkolnych, pedagogicznych i naukowych, (materiały bibliograficzne za lata 1995-2007)
Creator:Koszowska, Agnieszka; Przybylska, Lidia
Date:2007
Type:opracowanie biograficzne
W kierunku integracji systemów zarządzania jakością i ryzykiem w publicznych jednostkach ochrony zdrowia
Creator:Głód, Grzegorz; Głód, Wojciech
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Creator:Detyna, Beata
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Normy ISO 9000 jako podstawa definiowania wymagań wobec systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jakością (QMSS)
Creator:Trąbka, Jan
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Zarządzanie jakością w logistyce
Creator:Biesok, Grzegorz
Date:2013
Type:podręcznik akademicki
Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych
Creator:Jeziorski, Leopold; Majewski, Miłosz
Date:2004
Type:artykuł
Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności wyrobów z tworzyw sztucznych
Creator:Borkowski, Stanisław; Rychter, Arkadiusz
Date:2005
Type:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Creator:Juraszek, Marian
Date:2005
Type:artykuł