- Natural ventilation and indoor air quality in multi-family residential buildings – an indication of the problem, case study
Object's details: Natural ventilation and indoor air quality in multi-family residential buildings – an indication of the problem, case study
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Budownictwo.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:635898
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2022-12-21
- Last modification date: 2022-12-21
- Content object's number of views: 22
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wpływ kierunku i prędkości wiatru na parametry pracy wywietrzaka grawitacyjnego S-160
Creator:Deska Adam; Rubnikowicz Adam
Date:2020
Type:artykuł
Das Mietwohnhaus der Neuzeit. Mit 198 Grundrissen, Abb. und Lageplänen sowie 16 farbigen Taf.
Date:1913
Type:książka
Contributor:Haenel, Erich (1875-1940). Redakcja; Tscharmann, Heinrich (1859-1932). Redakcja
Naprawa żelbetowych płyt balkonowych w budynkach wielorodzinnych
Creator:Wójcicki Artur; Sokołowski Kazimierz
Date:2017
Type:artykuł
The optimal amount of air for the natural ventilation of classrooms as a function of the rate of outdoor air leakage from windows
Creator:Lis Piotr
Date:2020
Type:artykuł
The efficiency of energy-saving activities in the process of thermal modernization of multi-family buildings
Creator:Lis Anna
Date:2019
Type:artykuł
Analiza wybranych czynników kształtujących energochłonność współczesnych budynków
Creator:Pawłowski Krzysztof; Nakielska Magdalena
Date:2017
Type:artykuł
Potential energy and ecological effects of reducing energy consumption when heating residential buildings in Poland
Creator:Lis Piotr
Date:2019
Type:artykuł
Projektowa i rzeczywista energochłonność ogrzewania budynków edukacyjnych, identyfikacja różnic
Creator:Lis Anna; Lis Piotr
Date:2019
Type:artykuł