- The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
Object's details: The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
PDF
Structure
Journal of Economics and Management.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ; ;
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ; ; ;
- Description: ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:593636
- Language:
- Published by:
- Rights: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2022-08-03
- Last modification date: 2023-11-16
- Content object's number of views: 349
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Opportunity enhancing human resource practices and radical innovation: The mediating role of exploration
Creator:Osorio-Londoño, Andrés A.; Marín-Cardona, Pablo F.; Alcívar Chávez, Debihd Luz
Date:2024
Type:czasopismo
Zaufanie jako zasób systemowy w sektorze zdrowia – w świetle badania polskich pacjentów
Creator:Krot, Katarzyna; Rudawska, Iga
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pietrucha, Jacek. Red.
The impact of firm based organizational citizenship behavior on continuance and normative commitment among pharmaceutical executives: An SEM approach
Creator:Oamen, Theophilus Ehidiamen
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Creator:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Creator:Hanus, Gabriela
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Creator:Burlita, Augustyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Creator:Olejniczak, Tomasz
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Cyfrowy ślad konsumenta
Date:2023
Type:monografia
Contributor:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.