- Znaczenie dystansu psychicznego w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – wyniki badań pilotażowych
Object's details: Znaczenie dystansu psychicznego w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – wyniki badań pilotażowych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:420680
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2020-04-08
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 45
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Creator:Nizielska, Aleksandra
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Creator:Szymura-Tyc, Maja
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
The role of psychic distance in the process of companies internationalization – review of research results
Creator:Nizielska, Aleksandra
Date:2013
Type:artykuł
Company behavior in the internationalization process and its performance
Creator:Fonfara, Krzysztof; Ratajczak-Mrozek, Milena; Dymitrowski, Adam
Date:2013
Type:artykuł
Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw – przegląd wybranych koncepcji i badań
Creator:Pera, Bożena
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.; Katarzyna, Czech. Red.
Uwarunkowania i konsekwencje niekapitałowego modelu międzynarodowej produkcji i rozwoju
Creator:Żak, Katarzyna
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Creator:Komor, Marcin
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Śliwińska, Krystyna. Red.
Contemporary models of polish firms’ internationalization – literature and research review
Creator:Jarosiński, Mirosław
Date:2013
Type:artykuł