- Design user experience jako podstawa budowania relacji w sektorze kreatywnym
Object's details: Design user experience jako podstawa budowania relacji w sektorze kreatywnym
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:420672
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2020-04-08
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 113
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Koncepcja design management w kontekście upgrade’u warsztatu współczesnego twórcy – case study
Creator:Caban-Piaskowska, Katarzyna; Mielczarek, Marcin
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Rydny, Włodzimierz. Red.
Współpraca międzyorganizacyjna w sektorze sztuk performatywnych – perspektywy badawcze
Creator:Wójcik, Dagmara
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Kosiń, Paweł. Red.
Produkty systemowe w sektorze kreatywnym – znaczenie i determinanty rozwoju
Creator:Sobocińska, Magdalena
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Creator:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Creator:Chlipała, Paweł
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami: ocena działań na rynku instytucjonalnym
Creator:Kwiatek, Piotr
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Creator:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bieniok, Henryk. Red.