- Sustainable consumption in consumer behaviour of young Polish consumers
Object's details: Sustainable consumption in consumer behaviour of young Polish consumers
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:396093
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-11-08
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 103
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wirtualizacja zachowań konsumentów a zrównoważona konsumpcja
Creator:Grybś-Kabocik, Marta
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.
Economics of sustainability
Date:2022
Type:monografia
Contributor:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Świadomy konsument energii w województwie śląskim w świetle badań ankietowych
Creator:Słupik, Sylwia
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Instrumenty wspierania osób młodych na rynku pracy po zmianach w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
Creator:Baron-Wiaterek, Małgorzata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kotlorz, Dorota. Red.
Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
Creator:Hendel, Marek
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego
Date:2022
Type:monografia
Contributor:Smyczek, Sławomir. Red.
Kompetencje osób młodych vs. osób starszych (wybrane zagadnienia)
Creator:Dąbrowska, Anna; Janoś-Kresło, Mirosława
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Creator:Stadnicka, Agnieszka
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.