- Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacyjny w firmach rodzinnych – wyniki badań pilotażowych
Object's details: Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacyjny w firmach rodzinnych – wyniki badań pilotażowych
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:375505
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-09-03
- Last modification date: 2020-10-27
- Content object's number of views: 173
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Rola przedsiębiorcy w budowaniu wartości przedsiębiorstwa rodzinnego
Creator:Kaszuba-Perz, Adriana; Perz, Paweł
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Hanus, Piotr. Red.
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Creator:Kaczmarczyk, Paweł
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wykorzystanie mediów społecznościowych do wsparcia przedsiębiorczości i innowacyjności w wybranych krajach
Creator:Kwietniewska, Małgorzata
Date:2016
Type:artykuł
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Creator:Szczepańczyk, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.
Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze szczecina – na podstawie badań własnych
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2021
Type:artykuł
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Creator:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Creator:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Aktywność uczestników wydarzeń kulturalnych w mediach społecznościowych
Creator:Piotrowski, Paweł
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.