- Możliwości kształtowania elementów kapitału intelektualnego organizacji poprzez działania marketingowe -koncepcja marketingu wewnętrznego
Object's details: Możliwości kształtowania elementów kapitału intelektualnego organizacji poprzez działania marketingowe -koncepcja marketingu wewnętrznego
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:363096
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-06-26
- Last modification date: 2020-01-27
- Content object's number of views: 48
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Kapitał intelektualny w systemie oceny dokonań organizacji
Creator:Lis, Tomasz
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Model VAIC – krytyczna analiza koncepcji
Creator:Smuda-Kocoń, Marlena
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.
Intellectual capital as a key factor of business processes at mining enterprises
Creator:Rizun, Mariia
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznyma kapitał intelektualny spółdzielni socjalnych
Creator:Syty, Karolina
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Wieczorek-Kosmala, Monika. Chief Editor
Marketing wewnętrzny wobec outsourcingu
Creator:Chrzan, Edward
Date:2017
Type:artykuł
Marketing wewnętrzny jako jeden z filarów marketingu holistycznego
Creator:Ruta, Przemysław
Date:2023
Type:artykuł
Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwach rodzinnych – analiza wyników badań własnych
Creator:Majda-Kariozen, Aleksandra
Date:2022
Type:artykuł
Intellectual capital development of innovative companies in open and networked innovation
Creator:Dolińska, Małgorzata
Date:2016
Type:czasopismo