- Prognozowanie dziennych obrotów przedsiębiorstwa za pomocą algorytmu XGBoost – studium przypadku
Object's details: Prognozowanie dziennych obrotów przedsiębiorstwa za pomocą algorytmu XGBoost – studium przypadku
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ; ;
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:362739
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-06-24
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 85
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Metody uczenia maszynowego w prognozowaniu niewypłacalności
Creator:Paliński, Andrzej
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Famulska, Teresa. Red.; Kaczmarzyk, Jan. Red.
Corporate investment in artificial intelligence: The role of GDP, ICT exports, and patents
Creator:Rahman, Md. Shanur; Golder, Uttam; Ghosh, Prosenjeet
Date:2024
Type:czasopismo
Leveraging artificial intelligence to meet the sustainable development goals
Creator:Ziemba, Ewa; Duong, Cong Doanh; Ejdys, Joanna; Gonzalez-Perez, Maria Alejandra; Kazlauskaitė, Ruta; Korzynski, Pawel; Mazurek, Grzegorz; Paliszkiewicz, Joanna; Stankevičienė, Jelena; Wach, Krzysztof
Date:2024
Type:czasopismo
Stakeholder-accountability model for artificial intelligence projects
Creator:Miller, Gloria J.
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Perspektywy zastosowań chatbotów w organizacjach
Creator:Filipczyk, Barbara
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Filipczyk, Barbara. Red.
Nowe technologie i ich wpływ na łańcuchy dostaw. Sztuczna inteligencja
Creator:Maternowska, Małgorzata
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Hanus, Piotr. Red.
Domain specific key feature extraction using knowledge graph mining
Creator:Barai, Mohit Kumar; Sanyal, Subhasis
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Date:2024
Type:monografia
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.