- Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Object's details: Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:330009
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-12-13
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 106
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
Creator:Stolecka-Makowska, Agata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Kultura jako determinanta zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
Creator:Stolecka-Makowska, Agata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Zmiany w zachowaniach nabywczych polskich e-konsumentów
Creator:Wolny, Robert
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony
Date:2011
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Innowacyjność w zachowaniach konsumentów seniorów – wybrane aspekty
Creator:Olejniczak, Tomasz
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.