- Kreowanie wartości w wybranych obszarach procesów zakupowych
Object's details: Kreowanie wartości w wybranych obszarach procesów zakupowych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:316753
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-06-21
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 77
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w gospodarce nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego. Studium badawczo-poznawcze
Creator:Widera, Zbigniew
Date:2024
Type:monografia
The holistic approach of e-logistics in intelligent organizations
Creator:Adamczewski, Piotr
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Wymagania stawiane dostawcom w zakresie wdrażania systemowego zarządzania jakością i środowiskiem
Creator:Urbaniak, Maciej
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.
Rola aspektów środowiskowych w ocenie dostawców na przykładzie branży motoryzacyjnej
Creator:Sosnowski, Piotr Cezary
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Ict in the Moravian-Silesian Region in the framework of czech conditions
Creator:Urminský, Jaroslav
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Drobniak, Adam. Red.
The use of web scraped data to analyze the dynamics of footwear prices
Creator:Juszczak, Adam
Date:2021
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Web 1.0, Web 2.0, czy może już Web 3.0? — narzędzia i technologie informacyjno-komunikacyjne stosowane na stronach WWW bibliotek technicznych szkół wyższych w Polsce
Creator:Sidorczuk, Anna; Gogiel-Kuźmicka, Anna
Date:2012
Type:czasopismo
Contributor:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Creator:Stadnicka, Agnieszka
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.