- Wpływ tradycji rodzinnych na zachowania konsumentów wobec dziczyzny
Object's details: Wpływ tradycji rodzinnych na zachowania konsumentów wobec dziczyzny
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ; ;
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:299334
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-01-16
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 57
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Creator:Hanus, Gabriela
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Creator:Burlita, Augustyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Creator:Olejniczak, Tomasz
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Cyfrowy ślad konsumenta
Date:2023
Type:monografia
Contributor:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Creator:Nowodziński, Paweł
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Style podejmowania decyzji zakupowych konsumenta oraz ich pomiar
Creator:Mącik, Radosław; Mącik, Dorota
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. Les usages et les risques d'internet pour les citoyens et les consommateurs
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Martin, Claude (1955- ). Red.; Jaciow, Magdalena. Red.
Poziom zaangażowania konsumenta w zakup produktu a skłonność do generowania przekazów w komunikacji nieformalnej
Creator:Tkaczyk, Jolanta
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.