- Działania marketingowe w wirtualnym świecie second life – przegląd literatury
Object's details: Działania marketingowe w wirtualnym świecie second life – przegląd literatury
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:295711
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-11-23
- Last modification date: 2017-11-23
- Content object's number of views: 109
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Forms of promotion in computer games. An example of Second Life
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2018
Type:artykuł
Social computer games as a marketing channel for creating and meeting virtual needs. An example of second life
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2018
Type:artykuł
Brand Promotion Throught Computer Games on the Example of Second Life
Creator:Laskowska-Witek Justyna; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Virtual forms of prmotion in computer games. Qualitative study amongst polish users
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2019
Type:artykuł
Współczesna przestrzeń obecności człowieka - między realnością a wirtualnością
Creator:Morbitzer, Janusz
Date:2016
Type:artykuł
Budowanie trwałej lojalności klienta w branży e-commerce – przegląd literatury
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2016
Type:artykuł
Creating Branded Computer Game Elements as a Form of Customer Engagement
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2019
Type:artykuł
Creating and modifying the game content by players as an act of prosumerism
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2020
Type:artykuł