- Kształtowanie inteligencji generacyjnej jako behawioralnej dźwigni wartości organizacji XXI wieku
Object's details: Kształtowanie inteligencji generacyjnej jako behawioralnej dźwigni wartości organizacji XXI wieku
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:295432
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-11-16
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 203
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Zachowanie pracowników w warunkach zagrożenia stereotypami. Perspektywa zarządzania różnorodnością
Creator:Grabowska, Beata
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Obce. Reaktywacja. Szkice
Creator:Zdanowicz-Cyganiak, Katarzyna
Date:2013
Type:monografia
Efektywność specyficznych i niespecyficznych sposobów zmiany negatywnych stereotypów etnicznych
Creator:Wójcik, Małgorzata
Date:2009
Type:rozprawa doktorska
Contributor:Popiołek, Katarzyna. Promotor
Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
Creator:Andrzejczak, Katarzyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Konferencja naukowa „Książka, biblioteka, bibliotekarz w tekstach kultury” (Katowice, 1 czerwca 2023 r.)
Creator:Derda, Maria; Margol, Julia
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Niemieckie stereotypy antroponimiczne
Creator:Kminikowski, Mateusz
Date:2024
Type:rozprawa doktorska
Contributor:Pacuła, Jarosław. Promotor; Jakosz, Mariusz. Promotor pomocniczy
Niestereotypowe przekazy reklamowe z udziałem kobiet w opinii konsumentów
Creator:Zatwarnicka-Madura, Beata
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.
Hejt w sieci a wizerunek przedsiębiorcy
Creator:Gołata, Krzysztof
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.