- Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Object's details: Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:270360
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-05-16
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 119
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Logistyka informacji jako element wspierający innowacyjność w strategiach logistycznych produkcji i dystrybucji
Creator:Weiland, Dariusz
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Hanus, Piotr. Red.
Przewaga konkurencyjna w świetle korzyści i doświadczeń dostarczanych klientom teatrów i filharmonii
Creator:Krawiec, Wioletta; Szymańska, Kamila
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Customer-centricity evolution as a foundation of bank’s competitive strategy
Creator:Klimontowicz, Monika
Date:2014
Type:artykuł
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Creator:Szyda, Monika
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Interactive approach to project portfolio selection
Creator:Nowak, Maciej; Trzaskalik, Tadeusz; Twardoch, Aleksandra
Date:2013
Type:artykuł
Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
Creator:Grochal-Brejdak, Magdalena
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Creator:Rybak, Anna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Michałowska, Maria. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Creator:Nalewajek, Monika
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.