- Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka
Object's details: Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka
PDF
Structure
Edukacja - Technika - Informatyka : wybrane problemy edukacji informatycznej i informacyjnej : rocznik naukowy.
Description
- Title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:29548
- Source:
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2011-10-06
- Last modification date: 2023-04-19
- Content object's number of views: 1440
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Mass media w ujęciu pedagogicznym
Creator:Prauzner, Tomasz
Date:2007
Type:artykuł
Contributor:Walat, Wojciech. Red.
Komunikowanie obrazem. Współczesna prasa katolicka w obliczu przemian technologicznych
Creator:Pethe, Aleksandra
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Uczelnia w kryzysie komunikacyjnym: próba typologii
Creator:Zimnak, Marek
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Medialab. Instrukcja obsługi
Date:2011
Type:dokument elektroniczny
Contributor:Filiciak, Mirek. Red.; Tarkowski, Alek. Red.; Jałosińska, Agata. Red.
Stereotypical Genderisation in Picture Section of Opinion-Forming Dailies in Slovakia And Its Development as Demonstrated by SamplesFrom 2007 and 2012
Creator:Fichnová, Katarína
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Komunikowanie lokalne w Polsce : o instrumentach polityki komunikacyjnej samorządów
Creator:Szostok, Patrycja; Rajczyk, Robert
Date:2013
Type:monografia
Telefon komórkowy w konsumpcji mediów cyfrowych
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Rola nowych mediów w propagowaniu idei społecznej odpowiedzialności biznesu
Creator:Kotas, Maria; Marzec, Izabela
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.