- Pomiar wieloczynnikowy w analizie preferencji konsumentów żywnościowych produktów regionalnych
Object's details: Pomiar wieloczynnikowy w analizie preferencji konsumentów żywnościowych produktów regionalnych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:253662
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-12-16
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 163
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Analiza preferencji jakości życia seniorów w miastach
Creator:Trzpiot, Grażyna; Szołtysek, Jacek
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.
Analiza preferencji słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku z wykorzystaniem wybranych metod niesymetrycznego skalowania wielowymiarowego
Creator:Zaborski, Artur
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
Modelowanie preferencji a ryzyko '12
Date:2012
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.
Regional products of cultural tourism in Lithuania: potentials, problems and prospects
Creator:Žuromskaitė, Brigita; Dačiulytė, Rūta
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Drobniak, Adam. Red.
Zależności cenowe w łańcuchach dostaw żywności na przykładzie cen mięsa
Creator:Tłuczak, Agnieszka
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Specialization and competitiveness of Polish voivodships in crop production in Poland
Creator:Tłuczak, Agnieszka
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Trzpiot, Grażyna. Red.
Culinary tourism as a method of building the podtatrze region strategy development – Part 2: Results of research
Creator:Górka-Chowaniec, Agnieszka
Date:2019
Type:artykuł
Contributor:Iwanicka, Sonia
Culinary tourism as a method of building the podtatrze region strategy development. Part 1: Theoretical assumptions
Creator:Górka-Chowaniec, Agnieszka
Date:2019
Type:artykuł
Contributor:Iwanicka, Sonia